Re: Laptop - do 2900 zł.

Autor: Populares <noczelny_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:02:10 MET DST

Chichotek wrote:

> Dokładnie ten sam model chciałem polecić, miałem okazję pare dni na nim
> popracować; ma bardzo dobrą matrycę od której oczy nie bolą nawet po kilku
> godzinach pracy w excelu na czcionce 8 :)). Obudowa nieco spartańska, ale
> da sie przeżyć.

No właśnie z niego nadaję, ale nie ma 3xUSB (tylko 2xUSB). No, ale za to
ma złącze równoległe! (Jak dla mnie to b. ważne, bo można podłączyć
starszą drukarkę i drukować także z programów DOSowych). A USB można
bardzo łatwo i tanio "rozmnożyć" w razie potrzeby. Natomiast zrobić port
równoległy do laptopa, który go nie posiada, to znacznie ciężej, jeżeli
w ogóle możliwe.