Re: Laptop - do 2900 zł.

Autor: Wizard <wizard_at_konin.lm.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 10:16:57 MET DST

Dzieki za pomoc.

Wybor ograniczylem do czterech modeli trzech producentow:

IBM - ThinkPad R51e (np. tu: http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/659/)
~3000 zł
           C100 CM380 (http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/1586/) ~3000

HP - nx6125 (http://www.notebooki.pl/notebook/pokaz/717/) ~ 3000 zł

ASUS - ASUS A6R-5059
(http://www.allegro.pl/item108678671_asus_a6r_5059_bateria_4400mah_torba_mys
z_od_reki.html) ~ 2800.

Najbardziej do gustu przypadl mi (patrzac na mozliwosci "na papierze") IBM
C100. W odroznieniu od R51e ma wiecej USB, wiekszy dysk, touchpad
(dziewczyna go lubi :) i Bluetooth, ktory tez by mi sie przydal.

HP ma podobnie fajne co IBMy klawiature (chociaz IMHO IBMa nic nie pobije),
ale w sumie kosztuja tyle samo, wiec juz hcyba lepiej IBM.

ASUS to tania alternatywa o podobnych osiagach, no ale gorszej marce i
cholernie wolnym dysku.

Czy moge prosic o jeszcze jedna, ostatnia porade?

Z gory dzeki.
Wizard