Re: Nowy, jaki zasilacz? Chieftec,Tagan...?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 23:06:04 MET DST

Eryk School <erykschoolmalpawpkropkapl> w wiadomości
<news:4496aff2$1@news.home.net.pl> napisał/a:

> Te male sie grzeja? A ten wymieniony wyzej U15 Tagana 430W tez sie grzeje?
> (pytam bo taki wybralem dla siebie i jutro odbieram komp)

Nimi to bym sie nie przejmował, są tak skonstruowane, żeby się schłodzić
wystarczająco, choć wentylatora w nich nie usłyszysz (co najwyżej wyraźny
pisk cewek/innego gówna w elektronice - skandal za taką cenę; a lekko ciepła
to jest _obudowa_ samego zasilacza).
Ale nie licz na to, że schłodzą przy okazji wnętrze komputera - nic z tego
:p.
U mnie po zmianie z Chiefteca (a też miał przecież wyciszane wiatraki) na
Tagana temperatura na cpu podskoczyła o 3 stopnie w stanie bezczynności.
(I pewnie tylko o 3, bo obudowa big-tower, pokój chłodny, chłodzenie na cpu
samo w sobie niezłe i z zapasem "mocy", a cpu ma włączony tryb AMD
Cool&Quiet (który przy bezczynności bardzo obniża temperaturę cpu)).

Pozdrawiam,
  Gargamel

--
piszczący Asus K8N nForce3 250 s754, A64 2800+ NewCastle, AC-Freezer64 Pro,
2x512MB Kingston@noname, Sapphire X1600pro 256MB AGP, Hyundai IQ-F910,