Re: Nagrywarka DVD ATA

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 20:09:06 MET DST

Użytkownik "Łukasz" <fatmouseREMOVEIT@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:e76iah$pa8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chciałbym więc poradzić się Was co do modelu nagrywarki. Zastanawiam się
> nad marką LG lub Samsung. Dobrze by było, gdyby nagrywarka byłaby też
> porządnie wykonana, bo ostatnio królują tanie plastiki, które szpecą
> wygląd komputera.
>
> Czekam na wasze opinie na temat wyżej wymienionych modeli oraz na
> ewentualne inne propozycje.

Mam SH-S162L (z Light Scribe) i bardzo sobie chwalę, szybka i cicha, a
wykonanie lepsze niż innych (jakby patrzeć z zewnątrz). Na napędzie nie ma
logo SAMSUNG, a tylko TSST (Toshiba Samsung Storage Technology). Wątpię, by
SAMSUNG robił coś innego lepiej niż elektronikę. Dodam tylko, że do napędu
jest świetny soft do zmiany trybu napędu (pamięta nawet po odłączeniu), a
sam napęd chodzi cudownie (co wielu tu wkurwia). Być może mam taki
egzemplarz. :-)
Co do płyt, to testuję na razie i wkródce (jak Ci się nie spieszy) będę mógł
udostępnić wyniki testu różnych nośników. Ciekawie to się przedstawia, na
razie idzie DVD-R w ruch, potem inne typy. Aha... obecnie SAMSUNG jest chyba
najtańszy.