[omt] Bootowalny pendrive ... ale ze sterownikiem CD-ROMu i NTFS

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 20:09:40 MET DST

witam
przeczytalem wiekszosc postow nt., ale nigdzie nie znalazlem
konkretnej informacji,
tak jak jak w tytule poszukuje informacji jak mozna zrobic taki
bootowalny pendrive, dzieki ktoremu bedzie mozna uruchamiac aplikacje
pod NTFSem, a takze zawierac bedzie sterownik do czytania napędu ROM

probowalem juz przerzucic pliki z dyskietki startowej Win98 na pena
(przez sfxWinImage), ktora ma sterownik do napedow CD-ROM, jednak to w
ogole nie skutkuje

pen startuje mi, tylko gdy zastosuje program HP (SP27213), ale nawet
nie wiem skad on bierze te bootowalne pliki, bo nawet jak wskazuje mu
sciezke do dyskietki ze sterownikiem to on i tak wrzuca swoj sterownik
angielskiego DOSa z Windowsa 98 bez jej obslugi

--
Dv
[ROT13] qnivqw@b2.cy