Re: epox 8rda i sempron

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 20 Jun 2006 - 12:26:25 MET DST

Dnia 19.6.2006, Tio napisał(a):

> to jest Thoroughbred i to nawet 1800 wiec radzisz tego athlona tak ?

Jeśli da się go podkręcić. No i zależy też jakie masz pamięci. Bo Semprona
też da się podkręcić i kto wie czy nie bardziej. Najlepiej gdybyś miał
możliwość sprawdzenia obu CPU w Twoim zestawie - im wyższe FSB wykręcisz
tym lepiej i tego proca bym brał. Jeśli masz pamięci PC2700 (333) to
zbytnio nie poszalejesz i wtedy to IMHO nie ma znaczenia, który CPU
weźmiesz. Jeśli PC3200 i ten Sempron zadziała na FSB 200MHz to jego bym
brał. Trochę dużo tych "to zależy". ;P

> do wydania mam 280 na plytke i procka, zastosowania standardowe domowe,
> muzyka film gry i pisanina.

To co masz i CPU, nad którym się zastanawiasz wystarczy. Za resztę, która
Ci zostanie dokup RAMu.

> a co do tego pcb w tym pliczku pisze ze ver 1 nie wykrywa tylko
> automatycznie fsb 400 ale z tego co rozumiem to semptrony i tak
> dzialaja poprawnie ?

Tak. Poprzednio źle spojrzałem, tj. na 8RDA+. W wersji bez '+' jest tak
jak piszesz.

--