odzyskanie danych z folderu - prosba

Autor: Krzysztof Jot <krzysztof.jot_at_gazeta.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 10:20:03 MET DST

Witam.
Mam serdeczna prosbe - byc moze na tej grupie trafie
na dobra radę - i zaznaczam - że to prosba o pomoc
osoby niezbyt zorientowanej w komputerach. Otóz
podczas tego weekendu moj syn pozostał sam na sam
z komputerem i nagle mam taki telefon - "wszystko znikneło
z jego folderu" Ponoć wylogował sie ze swojego profilu, pracował
chwile z Admina bo tam był skaner zainstalowany, a po ponownym
zalogowaniu na swoj profil - nic nie ma w jego folderze.
Co zrobił naprawde nie wiem, albo i on ne wie :) ale:
dysk jest OK, partycje sa Ok, inne foldery na tej partycj są Ok
a u niego w folderze z 2GB pozostało pare kilo :). Nic nie było
ponoć kasowane, przenoszene itp... pewnie to gdzies lezy, a że
było tam sporo naprawde wartosciowych prac do szkoły i flashowych
opracowań - żal mi go :). choć wielokrotnie radziłem zgrywac dane :).
Win XPz SP2- jakie rady? Jakis program do odzysku ? Jesli znajdzie
sie "dobra dusza" - prosze o szczegolowe porady bom zlekka zielony w
te klocki. Pozdrawiam -i dziekuje.