Re: Bootowalny pendrive

Autor: dzieciol <lelum_at_buziaczek.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 02:20:13 MET DST

On Sun, 18 Jun 2006 15:11:30 -0400, NOKGAMER <nokgamer@poczta.onet.pl>
wrote:

> [...]
> niedzielnego
> kazania, czy co?
> Oto link dla Ciebie, "fachowu": http://www.ktr.pl/pelny.php?id=18013
> (transfer 25MB/s read - 17MB/s save).
> Pokazuj to, co można kupić w Polsce, a nie azjatyckie wynalazki, których
> trudno szukać w sklepach. Ponad połowa rzeczy do nas i tak nie dociera.
>
> PQI CoolDrive Pro 512 MB - i patrzę jak wypada w realu, a nie na papierze
> (bo go mam). Uszanuj cudze doświadczenie i nie szerz głupot.
>
> ---
> Ojojoj, ajaj, Polska to dziwny kraj, żyd minister, żyd magister, żyd w

Fachowcu, nie obchodzi mnie co w Polsce mozna kupic. A strone, ktora ci
podalem to strona firmowa zalecanego przez ciebie producenta, a nie jakis
komputronik z idiotycznym logowaniem. Podajessz link:
"Oto link dla Ciebie, "fachowu": http://www.ktr.pl/pelny.php?id=18013
> (transfer 25MB/s read - 17MB/s save)", nie potrzeba, ta wiadomosac jest
w linku PQI, ktory podalem a potwierdza to co napisalem, ze nie ma PQI
ktory by sie miescil w przedziale 20-30 Mbyte/sec -ZAROWNO ODCZYT JAK I