Re: Bootowalny pendrive

Autor: NOKGAMER <nokgamer_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 21:11:30 MET DST

Użytkownik "dzieciol" <lelum@buziaczek.pl> napisał w wiadomości
news:op.tba0mkwu36a4af@przodek...
> Nie wprowadaj ludzi w blad!!Szybkosc PQI jest mala, badz w w najlepszych
> modelach /PRO/ taka sobie. Najlepsze 'stiki' to zapis/odczyt w przedziale
> 20-30 Mbyte/sec. Nie ma PQI, ktory by sie w tym przedziale miescil-
> z odczytem i zapisem.
> http://www.pqi.com.tw/product2.asp?oid=17&catE1=17&PROID=53

Co za gówno mi pokazujesz? Sam wprowadzasz w błąd. Wróciłeś z niedzielnego
kazania, czy co?
Oto link dla Ciebie, "fachowu": http://www.ktr.pl/pelny.php?id=18013
(transfer 25MB/s read - 17MB/s save).
Pokazuj to, co można kupić w Polsce, a nie azjatyckie wynalazki, których
trudno szukać w sklepach. Ponad połowa rzeczy do nas i tak nie dociera.

PQI CoolDrive Pro 512 MB - i patrzę jak wypada w realu, a nie na papierze
(bo go mam). Uszanuj cudze doświadczenie i nie szerz głupot.

---
Ojojoj, ajaj, Polska to dziwny kraj, żyd minister, żyd magister, żyd w
urzędzie, żyd jest wszędzie.  :-)