Re: Tani zasilacz?

Autor: BartekK <sibi_at_drut.org>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 01:56:26 MET DST

vs1981 napisał(a):

> Dlaczego twierdzisz, że Modecom Feel to badziewie? Szukałem taniego, a
> dobrego (na podstawie opinii na benchmarku) zasilacza, za 59,99 kupiłem
> Feela 350W - napięcia: 12,28-12-35; 4,95; 3,26, przy czym są dość
> stabilne, wiatraka prawie nie słychać, chodzi mi już 2 m-c i nie
> narzekam. Dlatego więc pytam na czym polega badziewność tego modelu?

To ze dziala ci 2 miesiace i nie wybuchl, to o niczym nie swiadczy.
Rownie dobrze mogblys zachwalasc codegena, L&C albo inny szajs. Jak
zwykle diabel tkwi w szczegolach. Feele w srodku sa wykonane praktycznie
identycznie jak badziewne codegeny i inny chinski econo-shit. Tak samo
beznadziejnie zrobiony standby, zasilanie ka7500 z przegrzewajaca sie
zenerka i kondensatorami wysychajacymi, przymale trafo, kondensatory na
85'C...