Re: Tani zasilacz?

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 08:50:01 MET DST

> To ze dziala ci 2 miesiace i nie wybuchl, to o niczym nie swiadczy. Rownie
> dobrze mogblys zachwalasc codegena, L&C albo inny szajs. Jak zwykle diabel
> tkwi w szczegolach. Feele w srodku sa wykonane praktycznie identycznie jak
> badziewne codegeny i inny chinski econo-shit. Tak samo beznadziejnie zrobiony
> standby, zasilanie ka7500 z przegrzewajaca sie zenerka i kondensatorami
> wysychajacymi, przymale trafo, kondensatory na 85'C...

Niby tak, ale skoro żadnemu z kilku-kilkunastu użytkowników wystawiających
opinię nie wybuchł, ani nie nawalił w inny sposób, więc chyba po prostu Ty
trafiłeś na wadliwą sztukę. Poza tym ten ma dobre radiatory, o czym świadczy
waga. Mam 3 letnią gwarancję i sądzę, że jeśli ma coś się stać to w ciągu 3
lat... oby tylko w razie czego nic więcej się nie spaliło ;)