Re: Problem z przystawką do slajdów w skanerze

Autor: vs1981 <vs1981[no.spam>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 22:08:54 MET DST

Jeszcze coś.
Zainstaluj sobie na drugiej partycji Win98, zainstaluj sterowniki do
tego skanera i zobacz jak skanuje. Powinien skanować.
Tak ja sobie zrobiłam po jakimś czasie. Sterowniki do skanera pod WinXP
były do niczego, a skanera przez te sterowniki nie miałam zamiaru wyrzucać.
Jak chcę skanować, to sobie wchodzę w Win98SE i skanuję. Żaden problem.

No właśnie tak sądziłem. Na 98SE kiedyś na bank działał, a slajdów na XP nie
skanowałem. Tak zrobię, dzięki za podpowiedź :)