Re: Problem z przystawką do slajdów w skanerze

Autor: Kaja <kaja25_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 22:37:27 MET DST

vs1981 napisał(a):

> No właśnie tak sądziłem. Na 98SE kiedyś na bank działał, a slajdów na XP
> nie skanowałem. Tak zrobię, dzięki za podpowiedź :)

Nie napisałam o tym, że ja nawet nie próbowałam slajdów/kliszy skanować
pod XP. Mnie mój skaner nie skanował tekstu :-( Jak ustawiłam na foto to
mi taki tekst w foto zeskanował, ale to nie było przydatne jak chciałam
zeskanować jakieś pisemko i od razu wydrukować.
Mój skaner ma opcję takiego ala ksero, z natychmiastowym wysłaniem do
drukarki.

--
Kaja