Re: Problem z przystawką do slajdów w skanerze

Autor: Kaja <kaja25_at_nie.ma.wp.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 21:56:05 MET DST

vs1981 napisał(a):
> Mam skaner Plustek PT12 z przystawką do slajdów, która chyba umarła. Po
> skanowaniu otrzymuję taki oto efekt:
> http://img130.imageshack.us/img130/408/scan0fr.jpg
> Co o tym sądzicie? Czy mam się nastawić na kupno nowego skanera??
> Próbowałem innych sterowników, obu na WinXP, zmieniałem też w biosie
> ustawienia portu równoległego (bo to dość stary skaner pod LPT) i nic...

Jeszcze coś.
Zainstaluj sobie na drugiej partycji Win98, zainstaluj sterowniki do
tego skanera i zobacz jak skanuje. Powinien skanować.
Tak ja sobie zrobiłam po jakimś czasie. Sterowniki do skanera pod WinXP
były do niczego, a skanera przez te sterowniki nie miałam zamiaru wyrzucać.
Jak chcę skanować, to sobie wchodzę w Win98SE i skanuję. Żaden problem.

--
Kaja