Re: MX1000 - problem.

Autor: Mariusz <artfilm_at_op.pl>
Data: Sun 18 Jun 2006 - 02:38:04 MET DST

> smaym mogę przy komputerze siostre posadzić) do tego jest bardzo
> dokładna (przesuniesz kursor przez cały ekran piksel po pikselu?) no i

Czesc. Kupilem MX 610 Logitecha. I jak na razie zgrzytam zębami.
Po pierwsze, kursor lata po całym ekranie, delikatny ruch a on niemal z
krawędzi na krawędź. Nieźle się muszę natrudzić by trafić w coś co
potrzebuję.
Po drugie- nie mogę poprawnie zainstalować oprogramowania. W ogóle ono się
nie pojawia - tzn Set Point - przypisywanie funkcji klawiszom. Jedynie
wyświetlają mi się info ze strony Logitecha, o ergonomii pracy itp.. Miałem
optyczną A4 i odinstalowałem ją. Może pozostały jakieś śmieci i "szkodzą"
laserowi.
Inna rzecz która mnie zastanawia to to czy KVM nie ma wpływu na działanie
tej myszy?
Mariusz