Re: MX1000 - problem.

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 10:40:48 MET DST

Dnia 6/18/2006 2:38 AM, Użytkownik Mariusz napisał:
> Czesc. Kupilem MX 610 Logitecha. I jak na razie zgrzytam zębami.
> Po pierwsze, kursor lata po całym ekranie, delikatny ruch a on niemal z
> krawędzi na krawędź. Nieźle się muszę natrudzić by trafić w coś co
> potrzebuję.

Domyslnie to i u mnie szybkość jest popieprzona. Zmniejsz szybkośc
kursora w panelu sterowania.

> Po drugie- nie mogę poprawnie zainstalować oprogramowania. W ogóle ono się
> nie pojawia - tzn Set Point - przypisywanie funkcji klawiszom. Jedynie
> wyświetlają mi się info ze strony Logitecha, o ergonomii pracy itp.. Miałem
> optyczną A4 i odinstalowałem ją. Może pozostały jakieś śmieci i "szkodzą"
> laserowi.

ztcw SetPoint jest taki sam dla wszystkich myszek i wiekszosci
klawiatur. Zapewne masz zbyt zaśmiecony system, albo np masz XP i system
wie lepiej które sterowniki do myszki uzyć, przez co masz standardowe i
SetPoint jej nie widzi.

W Menadżerze urządzeń w Myszkach sprawdź cyz masz Logitech cośtam czy
standardową "myszka kompatybilna...". Jeśli to drugie to zmień sterownik
na logitecha.

> Inna rzecz która mnie zastanawia to to czy KVM nie ma wpływu na działanie
> tej myszy?

Zakładam że KVM to przełacznik... to chyba może mieć.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \