Re: SCSI a SATA - porównanie ogólnej wydajności (przynudne)

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 14:46:40 MET DST

Kane napisał(a):

> Myślałem, że na system będą akurat:
> A jak to testowales jesli mozna zapytac ?

Ale co testowałem? Parametry? Parametry poszczególnych dysków
brałem z informacjach o konkretnych modelach podawanych przez
producentów.

A jeśli pytanie dotyczyło wydajności, którą określiłem jako
"niespełniającąoczekiwań/niespodziewaną"
to po prostu:
- widziałem ile się system ładuje w porównaniu z np. obecnym
ATA IBM 30GB,
- testowałem na plikach:
kopiowanie z innych dysków na SCSI i nazad
oraz kopiowanie pliku z SCSI na niego samego
od kilku MB do kilkuset.
w tym wypadku Sata (Maxtor) wypada o niebo lepiej...

--
Pozdrawiam,
Kerry