Re: monitor 19" CRT do grafiki

Autor: Alek <axh_at_xn--[bezspamuprosz>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 14:54:17 MET DST

Dnia 16-06-2006 o 19:48:16 radujew <jr72@o2.pl> napisał:

> Witajcie, musze zamiaast LCD padaczki dokupic sobie jakas uzywana
> 19" CRT, co byscie polecali z oferty naszych allegrowych sprzedawców?
> Jest troche sprzedtu na trinitronie i pewnie to wybiore ale jakiej
> firmy, Sonega, Della czy inne ustrojstwo :)
> jakie macie doswiadczenia
> Jacek

Do allegro mam pewien dystans, za to pół roku temu kupiłem
Fujitsu-siemens 21" na trinitronie za 300zł w
http://www.radiotonalwernia.com/
Zapas jasności spory (mam ustawioną na 50%), konwergencja nienajgorsza
choć nie idealna), troszkę traci na ostrości przy 1600x1200,
dla tego do pracy z tekstem przełączam na niższą. Nie kalibrowałem,
bo nie mam dostępu do sprzętu, ale czerwony się czerwieni, zielony
zieleni, a niebieski też niczym nie zaskakuje ;).
Powłoka była chyba czymś "regenerowana", bo już po kilku dniach
zaczęły pojawiać się rysy i przetarcia, choć obchodziłem się z nią
jak z jajkiem. Ale w zasadzie nie jest z nią źle.

Nie wiem czy ten stan utrzyma się jeszcze długo, ale na razie jestem
zadowolony.
Radioton daje roczną gwarancję na sprzedawane w nim monitory,
ale nie wierzcie w cennik na ich stronie, bo nijak się ma do
rzeczywistości - pozostaje tylko dzwonić, lub jechać
jeśli ktoś ma blisko do Alwerni).

To by było na tyle mojego "sprawozdania", może się komuś przyda ;)

Pozdrawiam, AXH