Re: MX1000 - problem.

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 14:12:17 MET DST

Mariusz, napisales:
> A ja się właśnie zastanawiam, czy kupować laser?

Sam wiesz lepiej, czy się zastanawiałeś. ;)
Takie zachowanie rolki wskazywać może na jej uszkodzenie - coś się mogło
rozjechać w czujniku. Choć akurat w Logitechach (i w ogóle w nowszych,
lepszych myszkach) nie miałem z tym problemów.

Czy warto kupować mysz laserową? Zależy, czy z obecną masz problemy. Przez
ostatnie kilka lat miałem kilka myszy optycznych. Kiedyś szczytem precyzji
był Logitech MX500, później niezłe okazały się OEM-y Logitecha. Miałem też
bezprzewodowego Creative lub Logitecha, działało to tak sobie. Prawdziwą
porażką był notebookowy, bezprzewodowy Emtec (wolne odświeżanie!). Ostatnio
kupiłem za 12 zł jakiegoś A4Techa (wygląda jak stare Logitechy OEM) i jestem
BARDZO pozytywnie zaskoczony jego precyzją - działa chyba nawet lepiej, niż
MX500, w dodatku na wszystkim (wliczając wzorzystą pościel czy kolorowe
gazety). W tej sytuacji zakup laserówki jest pozbawiony sensu - nie
wyobrażam sobie lepszej precyzji, a już na pewno nie mam zamiaru płacić za
to 20x więcej, niż za tego A4techa.

k,