Tani zasilacz?

Autor: Alek <axh_at_xn--[bezspamuprosz>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 14:14:41 MET DST

Witam
Szukam przyzwoitego zasilacza 350W, w cenie do 150zł (wolałbym
do 100zł, ale to chyba nie jest wykonalne).
W okolicy wszyscy próbują mi wcisnąć Chiefteka lub ModeComa,
a właśnie doszły mnie słuchy o kolejnej eksplozji produktu tej firmy
- tym razem nawet zabezpieczenia nie zadziałały i poszła też
płyta główna. Zasilacz z pewnością nie był przeciążony - kumpel
nie należy do tych którzy podkręcają, czy bezmyślnie kupują zbyt
słaby sprzęt. Według mnie nowe chiefteki nie są już wiarygodne.

Więc jeśli nie chieftec, to co innego w takiej cenie?
Zdecydowałem się na Enermaksa EG 365P-VE, który na www.4speed.pl
widnieje w cenie 119zł... ale okazało się, że takowych nie mają
na stanie i mieć już nie będą.

no i jedyne rozwiązanie jakie teraz widzę to:
ten sam enermax za 135 (z transportem 155zł)
http://extrapc.pl/podzespoly/opis.php?k=634&id=17211&company=

lub fortron za 99zł (119zł)
http://extrapc.pl/podzespoly/opis.php?k=714&id=17804&company=

Jeśli ktoś potrafi mi doradzić jakąś alternatywę, to byłbym wdzięczny.

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam, AXH