Re: Drukowanie na CD/DVD

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 02:06:58 MET DST

On Fri, 16 Jun 2006 22:43:20 +0200, Hikikomori San
<hikikomorisan@gazeta.pl> wrote:

>Drukowanie na CD/DVD - Co wybrac?
>
>Np. Canon - PIXMA iP4200
>http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=2911&idkat=6&kat=Canon&katogol=Drukarki&idogolna=3
>
>Np. EPSON - Stylus Photo R220
>http://www.centrumdruku.com.pl/drukarki.php?id=2908&idkat=7&kat=EPSON&katogol=Drukarki&idogolna=3
>
>Moze cos innego?

Mam co prawda Pixme 4000 ale:

Epson ma bardziej standardowe sterowniki (jak uzywasz Linuksa czy
innych dziwnych systemow to zaleta), do Pixmy trzeba kupowac
komercyjne sterowniki w firmach trzecich...

Pixma ma z definicji dupleks - nie wiem jak w Epsonach z tym jest,
przy zastosowaniu do wydrukow typu domowo - biurowego dupleks sie
przydaje.

Jakosc wydrukow foto z Pixmy jest moim zdaniem wystarczajaca do celow
publikacyjnych - zdjec na wystawe moze bym tym nie drukowal ale
okladke plyty i sama plyte spokojnie mozna

>Najchetniej do 500 zlotych ;)
>
>Czyktos moze przeliczal ile kosztuje przecietny nadruk na CD/DVD? Z
>checia wybralbym taka drukarke, gdzie to wyjdzie najtaniej...

Co cie obchodzi ile kosztuje nadruk - to jest pryszcz, grosze niewarte
uwagi - ty najpierw popatrz ile w stosunku do normalnego krazka
kosztuje krazek drukowalny! Tu siedza prawdziwe koszty, czy uzyjesz
tej czy innej drukarki to roznica juz znikoma.

--
Darek