Re: Drukowanie na CD/DVD

Autor: Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_waw.pdi.net>
Data: Sat 17 Jun 2006 - 02:06:58 MET DST

On Fri, 16 Jun 2006 22:59:53 +0200, "trabancik"
<trabancikkasuj@gazeta.pl> wrote:

>na niekorzyść canona nic nie przemawia - bez problemu kupiłem tuszedo
>anabicia w agawie i na nich drukuję.
>Ale wady takich wydruków i tak są ..... nie wolno ślinic palców przed
>wzięciem płyty do rąk :-)
>Nie wiem jak epson ale wspomniany canon drukuje na A4 bez marginesów, co się
>czasem przydaje

No, po drukowaniu na zwyklym papierze bez marginesow warto puscic dwie
czyste kartki - zwykly papier moze sie w trakcie drukowania
odksztalcac i drukarka niechcacy moze rolki pobrudzic.

Na dokladke Canony maja w standardzie dupleks - tez mila rzecz.

--
Darek