Wadliwy egzemplarz, czy ten typ tak ma ?

Autor: jaQbek <jaQbek_at_spam.eu>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 22:07:52 MET DST

Kupiłem kilka dni temu w sklepie internetowym monitor NEC 1970 Nx. Wszystko
byłoby fajnie, gdyby nie bardzo mocne podświetlenie matrycy na jej obrzeżach, a
szczególnie w jednym z narożników. Czytałem, że w tym modelu często zdarza się
nierównomierne podświetlenie, ale widać je w zupełnej ciemności. U mnie
natomiast podświetlenie w tym narożniku jest tak mocne, że widać je nawet przy
normalnej pracy, ni mówiąc już o sytuacji, gdy wyświetlany jest czarny ekran.
Czy ten model tak ma, lub ewentualnie da się to wyregulować, czy też kwalifikuje
się to do reklamowania sprzętu ?