Re: [Problem] Komputer źle znosi upały ? Myszka gaśnie.

Autor: Mariusz Pawlikowski <locke_wytnij_to__at_poczta.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Jun 2006 - 17:11:16 MET DST

Witamy,

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Sam już nie wiem. Wirusy raczej bym
odrzucił, komputer mam podłączony do sieci od wielu lat i nie mam z tym
kłopotów. W sumie służy mi tylko do pracy, więc nie goromadzę na nim
niepotrzebnego syfu.
Bardziej temperatura, bo tak ja pisałem wcześniej, analigiczne sytuacje
miałem w zeszłe lato w czasie wysokich temperatur. Leży pod biurkiem,
może faktycznie lepiej mu będzie jak go przeniosę w inne miejsce. W
każdym razie dzięki za pomoc.

--
Pozdrawiam
Mariusz Pawlikowski