Dziwny problem przy rozruchu ponownie.

Autor: Slawek <grupy_at_vp.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 15:29:11 MET DST

Witam

Już kiedyś tu o tym pisałem ale problem się sam nie rozwiązał i niestety
nadal się powtarza. Mianowicie podczas startu kompa, czasem nawet gdy
się restartuje na samym początku się cham wiesza. Rozpoznaje procka i na
tym koniec, kursor miga i nic sie nie dzieje. Resetnę i nic - problem
pozostaje. Wyłączę, czasem pójdzie ale rozpozna dyski i takie tam i jak
ma zczytać bot sektor dalej stoi. Zauważyłem że jak na razie pomaga
wyłączenie go i odcięcie od źródła prądu - wyłączam na listwie
przepięciowej albo z tyłu zasilacza włącznikiem. Co to do cholery może
być? Dodam, że jak wystartuje to pracuje bez zarzutów, stabilnie nic
złego się nie dzieje a jego czas pracy czasem to i po 72h non stop.

pozdrawiam
Sławek

--
HOT!!! For sale:) http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=425517