Re: No lamerskie ale nie wiem:)

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 12:37:23 MET DST

Użytkownik "Slawek" <grupy@vp.pl> napisał w wiadomości
news:e6rben$35f$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
>
> Składam sobie nowego kompa i tak kminie co by w niego wcisnąć. I mam takie
> pytanie - o co chodzi z tym ECC w pamięciach i jakimś Reg. Rank 1?

ECC-sprawdza, czy dane w ramie są poprawne. W domu zupełnie nie przydatne.

> I czy pamięci chodzące jako dual są lepsze?

Tak

Przykładowo lepiej wrzucić
> jedną kość powiedzmy 1GB czy dwie po 512 chodzące w tym trybie dual chanel.

To zależy. Jeżeli masz Pentium 4, to tylko dual. Jak zwykły athlon (xp) to nie
warto pakować się w dual (nie ma przyrostu wydajności). Jak A64 to wypadałoby
mieć dual.

> Wybaczcie lamerstwo ale jakoś do Waszych odpowiedzi mam największe zaufanie:)
> Są zdecydowanie obiektywne. SPrzedawcy już niekoniecznie:)

Jakoś nigdy nie spotkałem obiektywnego sprzedawcy. :)