Re: Jaki Laptop - czy te kryteria sa nie do spelnienia? :-(

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 12:32:42 MET DST

Dnia 6/15/2006 11:54 AM, Użytkownik radekp@alpha.net.pl napisał:

> Why? Przy laptopach moc nie ma takiego znaczenia.

Dlaczego tak twierdzisz? Raczej wszędzie moc obliczeniowa ma znaczenie.
Zwłaszcza gdy używasz systemów M$ > win2000.
A Celeron, oprócz tego że jest wyraźnie wolniejszy, to szybciej zżera
baterie (1.5h pracy w Protelu i koniec; dla PM działa prawie 2x dłużej)
to i bardziej się grzeje (co by nie było szumiacy wkółko wiatrak może
denerwować).

W momencie gdy są to suche dane nie ma to dla nikogo znaczenia. A tam
sie grzeje - co z tego; a bateria - po co mi lepsza. Ku*wy zaczynają
leciec dopiero po tygodniu pracy.

A zwłaszcza na celerony nie nalezy patrzec gdy na komputer ma się te
4-4.5k zł. No chyba że to ma być do szpanu a nie do pracy.

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \