Re: Chłodzenie do 1600xt

Autor: Robaczek <wojtekbj.ciach_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 15 Jun 2006 - 12:53:28 MET DST

Użytkownik "PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e6rcvs$8ol$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dlaczego? Nie rozumiem takiego myślenia. Zapłaciłeś za kartę i w okresie
> gwarancji zepsuł się jeden z elementów wchodzących w jej skład. W takim
> razie dlaczego chcesz płacić prawie 1/5 ceny karty dodatkowo, podczas
> gdy należy Ci się darmowa wymiana?

Łoj. Z dość oczywistych powodów.
Po pierwsze, zostałbym bez karty na jakieś dwa tygodnie, bo tyle
przysługuje sprzedawcy czasu na naprawę gwarancyjną.
Po drugie, i tak planowanowałem zmienić chłodzenie, oryginalne
nie dość, że nie jest ciche, to 70-75 stopni przy pełnym obciążeniu,
a dobrze ponad 50 na luzie, grzeje bez potrzeby resztę bebechów
w kompie.
A poza tym to zawsze można pod koniec gwarancji zdjąć wynalazek,
założyć oryginał i oddać.

Ale jak wspomniałem, dwa tygodnie bez działającego kompa jest
dla mnie więcej warte niż stówka na nowe chłodzenie.

Robak