WD Raptor

Autor: Mateusz Szczyrzyca <annihilator_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 19:21:18 MET DST

Witam serdecznie,

Jak w temacie (w archiwum mało na ten temat) - czy ktoś może się podzielić
wrażeniami z posiadania takiego dysku? Czy jest rzeczywiście taki szybki
jak głoszą plotki, czy głośny, jak z gwarancją?

Planuję zakup nowego dysku, mam fundusze na Raptora 74 GB (600 zł), dlatego
nie chcę go kupić w ciemno, bo tani nie jest. Zależy mi w sumie na
wydajności i na bezawaryjności. Przesiadał się będe z dysku ATA 133.

Pozdrawiam.

--
{ <http://bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa              }