Re: WD Raptor

Autor: Eryk School <erykschoolmalpawpkropkapl>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 23:14:12 MET DST

> Czy jest rzeczywiście taki szybki
> jak głoszą plotki, czy głośny, jak z gwarancją?

Mam Raptora 36 GB i na nim system, wentylatory chodza u mnie dosyc glosno
wiec slysze go tylko gdy czyta (zapisuje).
Gdy go kupilem mierzylem czas otwierania programow i z tego co pamietam
bylem bardzo zadowolony, teraz sie przyzwyczailem i juz nie czuje tej
predkosci.
Skladam sobie drugi komputer i tez wybralem taki dysk na system (odbieram we
wtorek) poniewaz postawilem w nim na pasywne chlodzenie i ciche wentylatory
bedzie go slychac bardziej, ale tak jak napisalem nie chodzi caly czas a
prace mam na innych dyskach.

Pzdr