Re: jak zwiększyć wydajno?ć

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Wed 14 Jun 2006 - 14:21:36 MET DST

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:1r6dy7a7ldsm4.1onc992zafxqt.dlg@40tude.net...
> Dnia 2006-06-14 13:33:02, encja *Sławek Maculewicz* wymodziła przez port
> 119 co następuje:

> cyt:
> "Baza danych to access i działa bez zająknięcia"
> Moim zdaniem .lamer ma po prostu udostępniony w sieci plik mdb. I jest
> to rozwiązanie wybitnie do d...

Wydaje mi sie ze napisal ze to MagazynMulti (dbf). Jesli to stara wersja
tego programu to jest to aplikacja DOSowa operujaca na plikach DBF.
Teraz jesli program potrzebuje jakichs danych z tabeli, to podejrzewam ze
caly plik DBF leci przez zasoby sieciowe i stad ta cala kaszana sie robi.

Taki serwer (P4 2.8GHz) przeciez przy aplikacji typu serwer-klient spokojnie
poradzi sobie z wiecej niz 7 uzytkownikami.
Tutaj nie ma osobnego serwera SQL do bazy danych i dlatego mocniejszy
procesor niewiele tu pomoze.

--
pzdr
rb