Re: SIL3112 i 2x WDC80Gb SATA problemy

Autor: axg <ageresz_at_google.com>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 17:00:40 MET DST

> Netykieta! Odpowiadaj pod cytatem i tnij je.

Przepraszam, za szybko chcialem napisac odpowiedz.

> To, że zasilacz zmieniłeś i jak domyślam się jest nowy nie oznacza, że
> musi być sprawny (zdarzają się uszkodzone). Zmierz napięcia miernikiem
> (wskazania BIOSu, AIDA czy innego softu można "między bajki włożyć").

Zasilacz jest sprawny , takie same objawy byly na starym zasilaczu, nawet na
dwoch zasilaczach podpietych do kompa.

> Na jakiej podstawie wnosisz? Jak testowałeś? Czy znowu zakładasz, że jak
> nowe i komp się uruchamia to sprawne?

Komp nie jest nowy, te problemy mam juz od roku, wczesniej pisalem o tym
problemie na grupie , ale niestety nikt nie potrafil pomoc. Pamieci byly
testowane mem testem 86 3.0 , zreszta nie mam niebieskich ekranow.

> Ps. Zaglądałeś do FAQ producenta dysków? Może ktoś wcześniej miał podobny
> problem.

Sprawdzalem fora zagraniczne, firmware dyskow , nic nie znalazlem.