Re: ABIT NF7-S padl

Autor: peterphk <peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 18:50:47 MET DST

Pagi napisał(a):

> Czy to mozliwe ze ten sam walnięty procek, uszkodziłby mojego Abita a
> nic nie zrobic z Gigabytem (chyba GA-7VA) ?

kwestia tego jak plyta jest przygotowana na takie sytuacje ... mi
zjarala sie kilka dni temu plyta asus p4p800 i objawy byly podobne:
wlaczasz kompa a tu czarno na ekranie i wentyle chodza ... pozniej
wogole komp nie wstawal ... zjaral sie regulator napiecia ... poprostu
sprawdz cala reszte elementow na innej plycie ... jezeli beda dzialac to
zapewne twoja plyta padla ...