Prosze o pomoc przy wyborze podzespolow i obudowy.

Autor: <piotr.kwietko_at_gmail.com>
Data: Tue 13 Jun 2006 - 18:48:54 MET DST

Witam.

Mam wlasnie zamiar zrobic mala modenizacje komputera i po paru
wedrowkach po necie wciaz nie jestem pewien co ostatecznie wybrac.

1. Jako plyte postanowilem wziac MSI Neo4-F i czy np. Gigabyte
GA-K8NF-9 albo Asus A8N-E sa jednak lepsze (chodzi mi glownie o
bezawaryjnosc - ale podkrecal nic nie bede). To bedzie pod Athlona 64
3000+.

2. Wiekszy problem mam z wyborem karty graficznej tak do 500 zl. Z tego
co znalazlem to moglbym wziac albo jakas 6600 GT albo 7600 GS. Nie
jestem pewien jakiego producenta - myslalem o Leadteku lub Gigabyte. No
i wreszcie jakie chlodzenie przy braku krecenia ale czasem intensywnym
graniu w nowe gry (coby nie montowac dodatkowych wiatraczkow chybe ze
nadrobic dobra obudowa). Prosze o pomoc glownie wlasnie z tym.

3. No i obudowa i zasilacz (tez do 500 zl lacznie jak da rade) - bedzie
w srodku jeszcze karta telewizyjna i 2 dyski PATA.

Bardzo prosze o pomoc bo juz zalatwilem money i tylko czekam na
skompletowanie zestawu na razie na kartce :). Dzieki z gory i
pozdrawiam.

Piotrek