LCD 19" który lepszy będzie...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 22:54:31 MET DST

ogólnie chciałbym mieć monitor do gier i do filmów
raczej już nie mniej niż 8ms, a może warto 4ms?
chcę dobrego odwzorowania kolorów także czerni
no i oczywiście cena, raczej nie wyżej niż 1200zł,
ale skłaniałbym się bardziej do granicy 1000zł

tu mam 8ms i dość dobrą firmę (miałem na testach model 1912s - kolory super!!!)
bardzo dobre odwzorowanie czerni, nie jak na coniektórych monitorach
czarny płaszcz na acer1912s osoby widziałem na innych poprostu nic!!!
także obrazek z ciemnym tłem (bar) i w oddali tabliczka z napisem
acer pokazał wyraźnie co napisane jest na niej
tylko nie wiem czy te nowe modele są podobnej jakości
a może inna firma doszła do tak dobrej jakości

http://www.allegro.pl/item109613313__monitor_lcd_acer_8ms_19_cali_megahit_gw_fv.html
MONITOR LCD 19'' LCD AL1916AS 8MS 700:1 KONTRAST SILVER COLOR NOWY!!!

tu nęci te 4ms
AG NEOVO F-419 19''/4ms/ ZERO PIXELI!! /FV/GW/W-w (numer 109159818)
http://www.allegro.pl/item109159818_ag_neovo_f_419_19_4ms_zero_pixeli_fv_gw_w_w.html

monitorki można dostać taniej (www.ceneo.pl)
tylko ten neovo f-419 w różnych sklepach różne ma reakcje matrycy
w jednym (tym najtańszym wg. ceneo.pl) nawet 25ms
więc sprawa się robi podejrzana