abit nf7-s2 + seagate 7200.9 nie dziala

Autor: razor <razorjack_at_usun.to.gazeta.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 22:53:48 MET DST

witam,
dysk kupiłem Seagate Barracuda 7200.9 250GB SATA
i próbuje podłączyć do płyty abit NF7-S2.
windows xp, już jeden dysk mam podłączony pod SATA

po podłączeniu i uruchomieniu windows się zawiesza
w momencie pokazywania logo windowsa i paska postępu,
logo jeszcze się nie zdąrzy się w pełni pojawić (jest b.ciemne)

bios płyty najnowszy, starowniki też.
co prawda dziwnie się windows zainstalował (jakiś rok temu)
na dysku podłączonym przez IDE znajdują się pliki
ntldr.exe (to boot manager?) i boot.ini
sam system znajduje się na dysku SATA (barracuda 80GB)

--
razor