Re: LCD 19" który lepszy będzie...

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 12 Jun 2006 - 23:19:26 MET DST

"zlotowinfo" <usuntousunto@o2.pl> wrote in message
news:e6kkac$6lu$1@inews.gazeta.pl...
>chcę dobrego odwzorowania kolorów także czerni
>no i oczywiście cena, raczej nie wyżej niż 1200zł,
>ale skłaniałbym się bardziej do granicy 1000zł

Za ta cene to kupisz tylko najslabsze 19'', cudow nie ma.

>tu mam 8ms i dość dobrą firmę (miałem na testach model 1912s - kolory
>super!!!)
>bardzo dobre odwzorowanie czerni, nie jak na coniektórych monitorach
>czarny płaszcz na acer1912s osoby widziałem na innych poprostu nic!!!
>także obrazek z ciemnym tłem (bar) i w oddali tabliczka z napisem
>acer pokazał wyraźnie co napisane jest na niej

Jakos trudno mi sobie wyobrazic nowy monitor, na ktorym nie daloby sie
wyregulowac tego tak, zeby bylo widac. Inna kwestia jest czy reszta
kolorow bylaby wtedy akceptowalna. Naprawde nie bylo nic widac po
podkreceniu jasnosci?

>tu nęci te 4ms
>AG NEOVO F-419 19''/4ms/ ZERO PIXELI!! /FV/GW/W-w (numer 109159818)
>http://www.allegro.pl/item109159818_ag_neovo_f_419_19_4ms_zero_pixeli_fv_gw_w_w.html
>monitorki można dostać taniej (www.ceneo.pl)
>tylko ten neovo f-419 w różnych sklepach różne ma reakcje matrycy
>w jednym (tym najtańszym wg. ceneo.pl) nawet 25ms
>więc sprawa się robi podejrzana

Sa rozne wersje tego monitora, jedna jest na pewno na matrycy mva
(wiec pewnie typowo 25ms) a inne na TN (roznie w sklepach podaja
czas reakcji, w sumie wiadomo czego sie spodziewac).
Twoje skupienie na podawanych czasach reakcji sprawia wrazenie
ze slabo sie orientujesz w temacie, wiec polecam zamiast
monitora wiecej poczytac, np forum mva.pl (znajdziesz tam tez
recenzje miazdzaca f-419, glownie dzieki dziwacznym sposobom
regulacji ustawien obrazu)