Re: Zniekształcony dźwięk

Autor: ToM <tomi_at_nospam.pl>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 08:49:27 MET DST

W artykule news:e6g99f$mdu$1@atlantis.news.tpi.pl,
niejaki(a): TW z adresu <tw@tw.com> myśląc godzinę napisał(a):

> Przepraszam, ale zapytam czy Twoje rada jest oparta na jakimś
> doświadczeniu, że przełożenie karty TV do innego PCI pomogło
> w przypadku pojawiania się takiego brzęczenia.
> Pytam, bo mam dosyć ciasno w komputerze i takie przełożenie
> jest dosyć kłopotliwe. Jeśli jest spora szansa, że to pomoże,
> to oczywiście tak zrobię, ale jeśli ma to być tylko próba,
> na zasadzie, że można spróbować, to się wstrzymam.

    to się wstrzymaj... tego Ci nikt nie może zagwarantować!!
    jeżeli przełożenie karty w inny slot stanowi tak wielki problem w Twoim
wykonaniu jedyną radą jest zmiana karty TV... może pomoże...

--
ToM | Asus A7N8X-E + Barton M 1.86 @ 2.41 + GEIL 2x512 MB PC3200
Compaq V 90 + Sapphire R 9800 PRO + XC-80Al + TAGAN TG380-U01