Re: Zniekształcony dźwięk

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 07:21:46 MET DST

Dzięki za odpowiedź.

> Spróbuj przełożyć tą kartę TV do innego PCI.

Przepraszam, ale zapytam czy Twoje rada jest oparta na jakimś
doświadczeniu, że przełożenie karty TV do innego PCI pomogło
w przypadku pojawiania się takiego brzęczenia.
Pytam, bo mam dosyć ciasno w komputerze i takie przełożenie
jest dosyć kłopotliwe. Jeśli jest spora szansa, że to pomoże,
to oczywiście tak zrobię, ale jeśli ma to być tylko próba,
na zasadzie, że można spróbować, to się wstrzymam.

Pozdrawiam
TW