Re: Zniekształcony dźwięk

Autor: TW <tw_at_tw.com>
Data: Sun 11 Jun 2006 - 10:08:19 MET DST

> to się wstrzymaj... tego Ci nikt nie może zagwarantować!!
> jeżeli przełożenie karty w inny slot stanowi tak wielki problem w Twoim wykonaniu jedyną radą jest zmiana karty TV... może
> pomoże...

Rozpoczęcie tego wątku i związane z tym pytanie o radę skierowane
było do tych, którzy z takim problemem się zetknęli i znaleźli na to
sposób. Ogólne rady (jeśli nie są oprate na próbie zakończonej sukcesem)
w rodzaju zmień slot, zmień kartę, zmień komputer itp. każdemu mogą
przyjść do głowy, ale nie o to chodziło.

Pozdrawiam
TW