Re: PCI-X vs PCI v2.2 (Adaptec 2420sa)

Autor: radarek <pyton0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 21:12:52 MET DST

"Mr.FX" <mrfx@wla.pl> wrote in message
news:mz53h3gq0wsx$.dlg@bridge.uss.enterprise.studiofx.biz...
> Może ja się nie znam, ale z tego co wiem i z tego co
> jest w specyfikacjach na http://www.pcisig.com oraz
> w dokumentacji producentów płyt głównych, PCI 2.2 jak
> najbardziej obsługuje karty zasilane 3.3V. Ponadto nie
> spotkałem się do tej pory z ani jedną płytą, która
> miałaby klasyczne PCI 32bit "odwrócone" tak jak w pdfie
> na stronie Digi. Jeśli znasz taką płytę byłbym wdzięczny
> za podanie modelu.

Nie znam, ale sa "risery" do kupienia za kilkadziesiat
zlotych - moze to wystarczy?
W sumie to mysle ze robili kiedys inna wersje karty "uniwersalna"
i to ja testowali. Z tego co czytalem na sieci to pci 2.2
ma napiecia 5V i 3.3V, ale wciecie jest wlasnie na 5, przez
co uniemozliwia montowanie kart "tylko 3.3V". Zobacz jakie
obrazki sa w google grafika na "pci 3.3V", najwyrazniej istnieja
takie karty, chociaz plyty nie spotkalem.
Musze jednak podkreslic ze nie znam sie na tym i tylko spekuluje :)