Re: PCI-X vs PCI v2.2 (Adaptec 2420sa)

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Mon 19 Jun 2006 - 22:11:13 MET DST

[...]
> Nie znam, ale sa "risery" do kupienia za kilkadziesiat
> zlotych - moze to wystarczy?

Dzięki za info, wymienią mi jednak w Alstorze tego Adapteca
na 3WARE 9500s, którego sprawdzili już, że będzie napewno pasował
do PCI. :-)

> W sumie to mysle ze robili kiedys inna wersje karty "uniwersalna"
> i to ja testowali. Z tego co czytalem na sieci to pci 2.2

Dokładnie tak było. Dopiero na końcu dostrzegłem, że nawet na
pudełku od mojego egzemplarza, zdjęcie przedstawia model z wycięciem
kompatybilnym z klasycznym PCI.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]