Re: PCI-X vs PCI v2.2 (Adaptec 2420sa)

Autor: Mr.FX <mrfx_at_wla.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 18:04:48 MET DST

> Moze trzeba miec takie pci jak tutaj na stronie 7:
> http://www.digi.com/pdf/prd_msc_pcitech.pdf
>
> Z obrazkow wynika ze karta jest na 3.3V (jak w opisie),
> a plyta nie.

Może ja się nie znam, ale z tego co wiem i z tego co
jest w specyfikacjach na http://www.pcisig.com oraz
w dokumentacji producentów płyt głównych, PCI 2.2 jak
najbardziej obsługuje karty zasilane 3.3V. Ponadto nie
spotkałem się do tej pory z ani jedną płytą, która
miałaby klasyczne PCI 32bit "odwrócone" tak jak w pdfie
na stronie Digi. Jeśli znasz taką płytę byłbym wdzięczny
za podanie modelu.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]