Re: Czy to dobry zasilacz?

Autor: Brovar <bbrowarski_at_poczta.gazeta.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 12:42:13 MET DST

Użytkownik "AnUbIs" <usenet_userWYTNIJTO@wp.pl> napisał w wiadomości
news:e6e3ol$fkf$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Przeszukalem google.. nie wiele informacji o nim, zobacz:
> http://www.allegro.pl/search.php?string=Fortron&category=15828&country=1
>
> Ja mam fortrona i jestem zadowolony, wymienilem w nim w prawdzie wiatrak
> ale za taka kase trzyma ladnie parametry.

No widzisz, ten Fortron ma 15A na linii 12V, a tamten Levicom 22A, a taki np
http://tinyurl.com/kbz3a
chieftec ma 2 linie 12V, w sumie 29A (przynajmniej wg tabliczek
znamionowych), nie znam się co prawda, ale ktoś tu na tej grupie wspominał
kiedyś że to ważne (ale coś znaleźć nie mogę). Bo nawet jeśli tego Levicoma
nie kupię, to chcę wiedzieć po czym poznać dobry zasilacz:P.

--
Pozdrawiam
Brovar