Re: Czy to dobry zasilacz?

Autor: Tommygun <pepesh|malpa|o2.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 23:14:07 MET DST

Dobry człowieku dobry zasilacz najlepiej poznać po wadze, im cięższy tym
lepszy. Poza tym za 150 zł nie kupisz dobrego zasilacza, ale to jest
moje subiektywne zdanie delikatnie poparte doświadczeniem bowiem
uzywałem już w życiu okolo 10 różnych zasilaczy we własnym sprzęcie.
Aktualnie mam Tagana 380W i naprawde swietnie się spisuje z podobnym
sprzętem jak twój, tj. Barton Mobile 2600+ @ 2300MHz (11.5x200 bo
pamięci więcej nie wyrabiają), GF6600gt podkręcany w zależności od
potrzeb, 2 dyski Caviara, nagrywarka DVD, DVD-ROM, jakiś lepszy SB
iwszystko siedzi na płycie Abita NF7. Czasami jeszcze przypinam do USB
różne wynalazki i naprawde mam jeszcze zapas mocy.
Szczerze polecam markowe zasilacze bo już nie raz przejechałem sie na
dziwnych wynalazkach.

Tomek