Dysk chrupal, byly bady i nagle cudowne uzdorowienie - co jest ?

Autor: Dv <davidj.no.spam_at_o2.pl>
Data: Sat 10 Jun 2006 - 09:38:33 MET DST

witam grupowiczow
Na moim dysku mialem podzial partycji 20% - 80% (pierwsza w NTFS),
dysk mi zaczął chrupać, zformatowałem owe pierwsza 20%-owa partycje,
wykazało mi że mam 8KiB badów i dysk juz nie zachrupal, wlaczalem HDD
Regenerator i MHDD zeby upewnic się, że są to rzeczywiste bady i tak
tez nie mogly one zostac odznaczone. Dalej byly widoczne czyli powod
do oddania dysku do sklepu.

Zmienilem system partycji na 50%-50% - pierwszy FAT32 drugi NTFS i ...
bady znikły i dysk nie chrupie. robilem skanowanie czym tylko sie da,
scandiskiem Win98, programem IBM/Hitachi -> funkcja Exersciser (test
x7 i advenced) i nic a nic nie wskazuje na uszkodzenie tego dysku -
tak jakby nic sie nie stało.

prosiłbym was o wypowiedzi, pomysły, przejmuję się tym tak bardzo bo
został mi miesiąc gwarancji ;/

--
pozdrawiam
Hitachi 82GB SATA