Re: migotanie monitora

Autor: glaurung <glaurung_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 16:11:16 MET DST

Użytkownik "ZZ" <someone@indigo.ie> napisał w wiadomości
news:e68po4$npj$1@news.onet.pl...
> wydaje mi sie ze to cos z karta raczej - majprosciej
> chyba zalazyc jakas inna na probe (co nie bedzie takie
> latwe zwazywszy ze chyba to jeszcze karta na PCI)
> mozna tez sprobwac ja przelozyc w inny slot...

jak najbradziej jest to karta na magistrali PCI i co gorsza jak tam zagladam
to ona chyba jest wbudowana w płyte główna... co to jest slot i jak mołgbym
ta karte przłęozyc na inny slot??

jak znajde jakiegos znajomego ktory podrzuci mi monitor na probe mam
nadzieje ze w przeciagu tygodnia cos zdziałam podłacze inny monitor i
zobacze co sie dzieje z obrazem