Re: migotanie monitora

Autor: ZZ <someone_at_indigo.ie>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 11:11:38 MET DST

> monitor ma około 3 lat ...
> 100 hz to tylko na 800x600 osiaga
>
> a odświerzanie nie zalezy tez od karty graficznej?? bo karta to ma juz z 7
> lat nazywa sie S3 Graphics ProSavage...

wydaje mi sie ze to cos z karta raczej - majprosciej
chyba zalazyc jakas inna na probe (co nie bedzie takie
latwe zwazywszy ze chyba to jeszcze karta na PCI)
mozna tez sprobwac ja przelozyc w inny slot...

nie zawadzi poruszac kabelkiem czy podczas migotania
i zaobserwowac czy nie pomaga
co do Twoich watpliwosci czy to nie radiator aby, to
gwarantuje ze nie - 50cm to zdecydowanie za daleko
zeby cokolwiek moglo zaklucac kineskop, a juz napewno
nie radiator

ZZ