Re: migotanie monitora

Autor: ZOMO <fuckonet_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 09 Jun 2006 - 00:58:55 MET DST

"glaurung" <glaurung@o2.pl> wrote in message
news:e69b71$39t$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "ZZ" <someone@indigo.ie> napisał w wiadomości
>
> jak najbradziej jest to karta na magistrali PCI i co gorsza jak tam
> zagladam
> to ona chyba jest wbudowana w płyte główna... co to jest slot i jak
> mołgbym
> ta karte przłęozyc na inny slot??

no nie wiem co to za plyta glowna, ale jesli karta jest w nia wbudowana
to nie ma jej jak przelozyc - sprawdz czy masz na plycie zlacze AGP to
bedziesz mogl ewentualnie podpiac na probe jakas karte grafiki na zlaczu
AGP, jesli nie to musisz poszukac (gielda ?) jakiejs starej karty graficznej
na PCI i sporobowac wpiac ja w "slot" PCI (takie karty to cena paru zl)

z 2 strony jest ta karta jest rzeczywiscie wbudowana to moze cos pada
na samej plycie glownej ? (pisales ze objawy wzmagaja sie wraz ze wzrostem
obciazenia procesora) - moze tez nawalac uklad zasilania plyty - zasilacz
(latwy do wymiany) lub stabilizator na plycie glownej (kondensatory - trudne
do wymiany) - w kazym razie metoda podmiany elementow jest najlesza
jesli chce sie ustalic zrodlo problemu

ZOMO