Re: SATA czy PATA - opłaca się?

Autor: .lamer <lamer_at_fake.pl>
Data: Thu 08 Jun 2006 - 08:48:37 MET DST

Michal Kawecki naciapał:

> Zajrzyj np. tutaj: http://www.ata-atapi.com/sata.htm

dzięki za link. Tekst "otworzył mi oczy", na kwestie których nawet się
nie domyślałem. Polecam go innym czytającym ten wątek.
Co do marketingu - zgadzam się z Tobą. Zwłaszcza jeśli chodzi o raid
realizowany przez kontrolery PATA i SATA. Zrobiłem kilka (dosłownie
kilka) takich zestawów - pierwszy jeszcze mam na Abit BX133 Raid i ich
wydajność ma się nijak do kosztów dodatkowgo dysku oraz dysku do
robienia kopii "macierzy".

Pozdrawiam serdecznie,

--
.lamer